Ehandel breddar eventverksamheten i nytt samarbete med Live Expo
Hem EVENT Ehandel expanderar eventverksamheten i nytt samverkan med Live Expo

Ehandel expanderar eventverksamheten i nytt samverkan med Live Expo

Publicerat av: Redaktionen

Den 23-24 feb 2022 arrangeras 3 mässor parallellt på Kistamässan i Stockholm – E-commerce, Retail och Martech.

Bakom mässorna står Live Expo och man har lyckats skapa en väldigt stark scen med flera namnstarka profiler från e-handels-, tech- och marknadsföringsvärlden.

Bland talarna märks bl. a. e-handelsprofilerna Pernilla Nyrensten på Revolutionrace, Bianca Ingrosso på Caia Cosmetics tillsammans med svenska och internationella representanter från både retail och tech.

Niclas Albäck som är Försäljningschef på Ehandel har gått in i ett samarbete med Live Expo som ger mässan ännu mer fokus på den växande e-handeln.

Ehandel breddar eventverksamheten i nytt samarbete med Live Expo

Niclas Albäck

“- Vi märker att e-handel blir relevant för allt fler företag och yrkesgrupper. Samarbetet med Live Expo gör det möjligt för oss att erbjuda alla våra läsare ett spännande event under 2 dagar och samtidigt får vi själva möjlighet att möta en bredare publik”.

I samarbetet med Live Expo kommer Ehandel att marknadsföra eventet och sälja biljetter. Ehandel kommer också att vara på plats under eventet och det kommer bl. a. att finnas möjlighet för besökarna att möta experterna på Ehandel Rådgivning och få “one-to-one” coachning kring ämnet.

Jennifer Björk, projektledare på Live Expo är mycket positiv till samarbetet.

”Vi ser en otrolig potential i att gå in i ett samarbete med en så stor branschaktör som Ehandel. Det är här vår målgrupp befinner sig och här kan vi möta dem och ge dem information om möjligheterna med vår mötesplats. Vi ser att vårt samarbete kommer generera gemensamma möjligheter för att skapa och utveckla framtidens handel”.

Relaterade Artiklar