Välkommen till två fullspäckade dagar där du möter morgondagens handel

Vad tror e-handelsjätten Amazon om Alexas inflytande på konsumentbeteendet?

Möt morgondagens handel på plats.

Och hur ser kundernas krav på framtidens betallösningar ut? Vilka är din butiks största utmaningar? På Ecommerce +Shop Tech den 18–19 april, får du kunskapen och verktygen som gör dina kunder lojala och konkurrenterna avundsjuka.

Nu är det bara några dagar kvar till att Kistamässan förvandlas till den perfekta mötesplatsen för dig som vill få inspiration, kunskap och möjligheter att hitta nya produkter och tjänster som kan utveckla och driva ditt företag framåt i en bransch under ständig utveckling.

Träffa över 100 utställare

Utställarna på plats visar tekniska lösningar, system och innovationer för att utveckla såväl den fysiska butiken som e-handeln. Här kan du ta del av allt ifrån anpassningsbara betalningslösningar och affärssystem, hållbara och smarta lösningar inom förpackning och logistik till digitala skyltar och visuell kommunikation.

Några höjdpunkter under mässdagarna

På mötesplatsen kan du lyssna på seminarier med framtidsspaningar, inspiration och praktiska case av välkända profiler och experter på mässans tre scener. Talare som bl.a Max Amordeluso från Amazon, Isabella Löwengrip, Daniel Redgert, Anna Martinkari från Telia och många fler. Du kan även kickstarta din e-handel med hjälp av DIBS populära E-handelsskola, delta på vår Bitcoin-konferens eller en workshop som lär dig att bli proffs på rörligt material. Det bjuds även på intressanta paneldebatter med fokus på den så kallade ”Retaildöden – fake news?” och framtidens betallösningar – vad blir nästa steg efter Apple Pay och Swish?

Båda mässdagarna inleds med nätverksfrukostar och den första dagen, 18 april, avslutas med ett branschmingel i PayEx-baren. Ett tillfälle för dig att nätverka och utbyta kunskaper med kollegor i branschen.
”Vi har jobbat stenhårt med att skapa bra och innehållsrikt content för att ge ett direkt mervärde för våra besökare. Vi vill att man ska se Ecommerce + Shop Tech som en plats för att samla kunskap och lärdom”, säger Emelie Törn.