“Flowlife skapar ett nytt sätt att driva e-handel”
Hem E-HANDEL ”Flowlife skapar ett nytt sätt att driva e-handel”

”Flowlife skapar ett nytt sätt att driva e-handel”

Publicerat av: Redaktionen

I en intervju med Driva Eget berättar Flowlifes VD, Lucas Wasniewski om företagets resa 2020 och hur en stundande konkurs kunde vändas till en framgångssaga.

“Flowlife skapar ett nytt sätt att driva e-handel”

Flowlife, som tidigare varit ett event-baserat bolag, fick snabbt tänka om och tänka nytt när pandemin var ett faktum.

Med inställda events runt om i landet och Europa, var en satsning på e-handel den enda framkomliga vägen.

– Vi ville bygga en digital e-handel där vi gav kunden samma närhet och upplevelse som när vi träffades i verkliga livet, berättar Lucas i intervjun.

Omställningen under 2020 gav resultat, och året slutade med en omsättning på 43 miljoner – vilket motsvarar en tillväxt på 220% jämfört med föregående år.

2019: 13,6 miljoner, 2020: 43 miljoner

Läs hela intervjun på Driva Eget här!

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>