Johanna och Anders Bagge blev första gästerna i ”Rockstarz in e-commerce”, en trendshow om e-handel och LiveShopping producerad i samverkan mellan SHOWROOM, Mavshack Zellma och Star Republic. Programleds av Ellinor Persson.
Avsnitten sänds exklusivt på SHOWROOM och riktar sig till e-handlare.
”Vi vill lyfta fram stjärnor inom ehandel och presentera dem i en underhållande snygg produktion,” säger Pål Burman, showens Mr Liveshopping från Mavshack Zellma, som står för produktionen.
Innehållet packeteras av Star Republic, som i första programmet bjöd in paret Bagge. De har båda erfarenhet från e-handel och Anders har via sin framgångsrika musik-karriär stora erfarenheter i ageranden på livescen.
“Vi vill inspirera, engagera och uppmuntra kring området e-handel. Vad funkar och vad funkar inte, tips, råd och ideer med spännande gäster,” säger Bengt Wessborg från Star Republic.
”Vi kommer även att vilja utmana och överraska. Så vem vet vad som kan hända i programmet framöver? Det kanske är du som är morgondagens rockstjärna inom e-handel!” säger Bengt.
Maria Olsson, COO på SHOWROOM ser showen som en möjlighet att sprida kunskap i ämnet LiveShopping.
”Vi vill inspirera fler företag att nyttja denna fantastiska kanal. Ledorden till framgång här är att våga, experimentera, utvärdera och ha kul på vägen. För mig är det vad som symboliserar en rockstjärna inom företagande.” säger Maria.
Andra spännande gäster som utlovas är Pär Svärdsson VD på Apotea och LiveShopping-proffset Ebba Kleberg von Sydow.