Meet-Up Zone med podcasten Heja Framtiden på Retail Experience Live 15–16 maj på Kistamässan
Hem DETALJHANDEL Meet-Up Zone med podcasten Heja Framtiden på Retail Experience Live 15–16 maj på Kistamässan

Meet-Up Zone med podcasten Heja Framtiden på Retail Experience Live 15–16 maj på Kistamässan

Publicerat av: Redaktionen

Retail Experience Live är ett helt nytt mässkoncept som är utformat för att möta retailvärldens nya karta.

Meet-Up Zone med podcasten Heja Framtiden på Retail Experience Live 15–16 maj på Kistamässan 1

Christian von Essen, Heja Framtiden i samarbete med Retail Experience Live

Tanken är att Retail Experience Live ska bli en mötesplats och träffpunkt för branschen snarare än en traditionell mässa. En framtidens arena för framtiden inom retail.

Ett helt nytt inslag som presenteras på Retail Experience Live är The Meet-Up Zone. Här kommer podcasten Heja Framtiden fördjupa sig i framtidens retailtrender tillsammans med några av mötesplatsens mest intressanta talare, influencers och branschexperter.

Heja Framtiden är en branschöverskridande podcast och plattform för framtidsfrågor. Varje vecka intervjuar programledaren Christian von Essen de mest spännande branschexperterna, författarna, futuristerna och företagsledarna för att lägga ett pussel av insikter kring vad som väntar oss framöver.

Christian von Essen är utbildad inom internationell marknadsföring och har under de senaste 15 åren ägnat sig åt medieproduktion av olika slag, bland annat som frilansskribent, chefredaktör och moderator. (bild på Christian)

“Retail Experience Live känns som ett nyskapande koncept som kombinerar det bästa från online och offline. Jag tror att det är helt rätt sätt att tänka, och ser fram emot att kunna utveckla mötesplatsen tillsammans med deltagarna och Retail Experience Live”, säger Christian von Essen.

”Vi är självklart både förväntansfulla och stolta över att podcasten Heja Framtiden och Christian kommer vara på plats och förstärka besökarupplevelsen för mötesplatsen. Att Retail Experience Live kommer att bidra till nya inspelade podavsnitt för Heja Framtiden, förstärker vår vision om att vara högaktuella inom hela retailkejdan, säger Lise Backby Moberg, projektledare på Retail Experience Live.”

Relaterade Artiklar