Livesändningar transformerar e-handeln in Kina
Hem E-HANDEL Livesändningar transformerar e-handeln in Kina

Livesändningar transformerar e-handeln in Kina

Publicerat av: Redaktionen

Det finns ingen annan marknad i världen där handel och underhållning är mer integrerad än i Kina.

Livesändningar transformerar e-handeln in Kina 2Kina är bland annat världsledande i att använda livesändningar för att engagera konsumenter och stödja försäljningen på e-handelsplattformar.

På Alibabas e-handelsplattform Taobao finns exempelvis 4000 livesändningsvärdar som dagligen producerar 150 000 timmar content.

Med hjälp av videoformatet och influencers kommer produkter till liv på ett nytt sätt och förhöjer köpupplevelsen för Taobaos kunder.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>