Så har nätapoteket Apohem stärkt kundrelationen med liveshopping.
Hem NYHETER Så har nätapoteket Apohem Live stärkt kundrelationen med liveshopping

Så har nätapoteket Apohem Live stärkt kundrelationen med liveshopping

Publicerat av: Redaktionen

Apohem är ett av de snabbast växande nätapoteken med målet att göra det lätt att leva genom inspiration, kunskap & produkter.

Med sin satsning Apohem Live har man hittat ett nytt sätt att kommunicera med sina kunder.

Så har nätapoteket Apohem stärkt kundrelationen med liveshopping.Therese Kempe, CMO på Apohem förklarar tanken bakom Apohem Live:

“- På Apohem vill vi inspirera och vägleda våra kunder till ett hälsosammare liv. Apohem Live är en digital mötesplats där vi får möjlighet att göra just detta. Tillsammans med experter och inspiratörer delar vi de senaste råden och rönen inom allt ifrån hudvård och farmaci, till träning och kosttillskott. Det absolut bästa med vår live är att vi får en ytterligare möjlighet att tala med våra kunder och inte bara till”.

Apohem Live finns på SHOWROOM och sedan starten i början på 2022 har man redan sänt 5 program som handlat om allt om baby & barn, hudvård, intimvård, sex & relationer mm. Trots att de knappt har varit igång en månad har Apohem fått ett mycket varmt mottagande av sina kunder som vill ha mer.

Nästa liveshow sänds idag den 10 mars kl. 19.00 och vänder sig till föräldrar med temat ”Hudvård för barn”. Liven kommer att sändas tillsammans med Apohems samarbetspartner Knodd där Jenny Werner, barnsjuksköterska gästar & Michaels Skog, farmaceut på Apohem guidar.

”- Rådgivning inom hälsa är ett ämne som vi märkt fungerar väldigt bra i formatet liveshopping, säger Emilia Bergh som är Liveshopping konsult på SHOWROOM. ”Vi vill lyssna på råd från experter och möjligheten att ställa frågor direkt är en väldigt omtyckt funktion”.

Relaterade Artiklar