Himla tar nu nästa steg i sin digitala försäljning och satsar på liveshopping.
Tittarna kommer att få följa Annica Högström, ägare och Creative Director tillsammans med inredaren Per Wennberg, som visar hur man enkelt inreder hemmets alla rum med textilier.
Malin Duberg, Marketing Manager på Himla säger:
”- Vi vill fortsätta att stärka Himlas position som inspirerande experter på marknaden. Vi tycker också att det är viktigt att testa nya mer interaktiva kanaler där vi kan kommunicera närmare våra kunder.”
Himlas liveshow med Annica Högström & Per Wennberg sänds idag den 10 mars kl. 19.30 och kommer att fokusera på gardiner. De ger dig dom bästa tipsen på olika gardinlösningar till dina fönster, stora som små.
”- Ett viktigt syfte med vår liveshoppingsatsning är att kunna erbjuda våra kunder att handla digitalt på fler plattformar – och på ett roligt och inspirerande sätt”, säger Yvonne Finsen, E-commerce Manager på Himla.
”- Himla visar hur viktigt det är att möta kunderna på nya digitala vis. Vi vet att många av våra tittare är väldigt intresserade av inredning och jag är övertygad om att de är väldigt nyfikna på Himlas liveshower”, säger Zandra Lundin som är medgrundare och Liveshopping konsult på SHOWROOM.
Himla står för skandinavisk enkelhet och kreativa variationer. I över 30 år har vi levt efter samma framgångsrika idé – vi skapar vackra textilier för hemmets alla rum. Himla är inte en tillfällig stil som man snabbt tröttnar på. De flesta av våra produkter är i hållbart och miljövänligt linne men vi arbetar även med andra naturmaterial så som ull, siden och bomull. Allt går att mixa och matcha så att du enkelt kan skapa din helt egna stil.