3ngage fokuserar på simulering av konsumentprodukter
Hem E-HANDEL 3ngage fokuserar på simulering av konsumentprodukter

3ngage fokuserar på simulering av konsumentprodukter

Publicerat av: Redaktionen

3ngage anställer Retail Experience-veteranen Jon Feeney som global försäljningschef.

Consumer Experience-proffset Jon Feeney, som har arbetat med detaljhandels- och e-handelsstrategier för globala varumärken som Nike, Salomon och Suunto, anställs nu av 3ngage för att strategiskt stärka organisation inom alla delar av konsumentköpresan.

3ngage, en plattform som låter tillverkare simulera komplexa konsumentprodukter i digitala och fysiska retail-kanaler, kommer nu att bli ännu mer relevant för ledande varumärken som vill förbättra och digitalisera sina konsumentköpresor.
– Ett varumärke som inte erbjuder en engagerande och uppslukande konsumentupplevelse kommer inte att konvertera vid bevisögonblicket. 3ngage levererar den personliga interaktionen och 3ngage låter konsumenten ta kontroll över sin produktupplevelse, säger Jon Feeney.

3ngage fokuserar på simulering av konsumentprodukter

Jon Feeney

Gör digitala touch-to-try-funktioner tillgängliga för konsumentvarumärken

3ngage leder sin kategori, eftersom plattformen inte bara visualiserar produkten, utan också gör det möjligt för köpare att prova produktfunktionalitet. Denna digitala ”touch-and-try”-möjlighet kan integreras i detaljhandelsupplevelsen, online eller offline.

Relevant konsumentbeteende fångas in av 3ngage-plattformen

3nagage ska också utveckla sin innovativa beteendedatainsamling för att leverera mer relevant data till sina kunder. Plattformen mäter vad användare gör och hur länge de gör det, när de interagerar med en produkt vid försäljningsstället.
– 3ngage är etablerat inom industrin och nu expanderar vi mot konsumentprodukter. Jon förstår branschens behov inifrån och kan avgöra hur man bäst implementerar våra produktupplevelser genom digitala kanaler inom försäljning och marknadsföring, för maximal relevans och nytta för våra kunder, säger Thomas Krotkiewski, VD och grundare på 3ngage.

 

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>