Hem TEKNIK & IT-LÖSNINGAR Internationellt bryggeribolag väljer XMReality

Internationellt bryggeribolag väljer XMReality

Publicerat av: Redaktionen

Ett stort antal bryggerier runt om i välden kommer nu att få tillgång till teknisk support med XMReality Remote Guidance.

Internationellt bryggeribolag väljer XMReality 3Det är Anheuser Busch Inbev NV, ägare till 500 ölmärken, bland andra världskända varumärken som Corona, Budweiser Stella Artois och Beck’s, som har valt XMReality för att kunna bygga en supportverksamhet i världsklass.

Anheuser Busch InBev har beslutat att utrusta tre av sina Zone Brewery Support center med XMReality Remote  Guidance för att ytterligare förbättra sin tekniska support till sina bryggerier runt om i världen. Man säkrar därmed sin produktionskvalitet och ökar sin produktivitet samtidigt som man utvecklar sin service på ett hållbart sätt.

AB InBev implementerar XMReality Helpdesk med funktionen web-guidance som låter experterna vägleda vem som helst, var som helst, som bär en smartphone. Experterna i Helpdesk får därmed ökad flexibilitet och möjlighet att vägleda tekniker att analysera och lösa problem snabbare. Genom att enkelt koppla in flera personer i samtalen kan kunskaper och erfarenheter delas mellan och inom bryggerierna. Med hjälp av XMReality Remote Guidance kommer InBev att kunna spara resekostnader, stödja en hållbar service och minimera nertid i produktionen.

“Vi ser verkligen fram mot att använda XMRealitys Remote Guidance-lösning för att stärka vår remote assistance-process och föra vår expertis på Zone-nivå närmare våra bryggerier”, säger Adam Spunberg, som är Global Director of Tech Exporation hos AB InBev. ”Vi valde XMReality på grund av enkelheten att integrera med vårt nuvarande system och för att lösningen är hårdvaruagnostisk, dvs fungerar med olika varianter av smarta glasögon runt om i världen. Vi har mycket höga förväntningar på detta partnerskap!”.

“Vi välkomnar Anheuser Busch InBev till vår värld av Remote Guidance-användare. Med AB InBev fortsätter vi att skapa ett ökat kundvärde för bryggeriindustrin. Vi vet att ökad produktivitet tillsammans med ett hållbarhetsfokus är viktigt för AB InBev och vi är glada för att kunna bidra i deras strävan att uppfylla sina mål”, säger Johan Castevall, VD XMReality “

Relaterade Artiklar