Koncernen Städarna har vuxit snabbt, och gjorde för bara en dryg månad sen branschens hittills största förvärv, då Maries Puts och Städ AB blev en del av koncernen.
Idag lanserar Städarna en egen app, med syfte att förenkla kundens kommunikation med Städarna.
Vid lansering är appen tillgänglig för drygt 5000 befintliga kunder, som till exempel kan se sina kommande städtillfällen, fakturor, boka fler tjänster och betygsätta senaste städtillfället, så att kvaliteten alltid kan säkerställas på så hög nivå som möjligt. Målsättningen är att under 2021 även ha fler funktioner på plats och att kunna ge samtliga medarbetare tillgång till appen, för att se scheman och kunna se kundens feedback för att ta med sig feedback till nästa städtillfälle.
– Städarna är absolut inte först i branschen med att lansera en app. Vi har alltid varit extremt medarbetarorienterade och de har alltid fått största fokus. Självklart är vi även måna om våra kunder och strävar ständigt efter att ha den i särklass bästa kundupplevelsen. För att uppnå det behöver vi fortsätta utveckla våra digitala system, och appen är definitivt ett steg i rätt riktning, säger Tjoffe Sjögren, koncernchef Städarna.
Appen är byggd och utvecklad av Sean Minardi, Städarnas CTO, tillsammans med Norrköpingsbolaget Conqr AB.
– Vi vill att kunderna återkommer till oss med feedback efter att de använt appen. Det underlättar vår fortsatta utveckling och arbete med den. Vi har dessutom gjort en tävling om vilka som kommer in med de bästa utvecklingspunkterna, säger Sean Minardi, CTO Städarna.
Samtidigt som appen lanseras utlyses en tävling. De tre bästa utvecklingsförslagen som kommer in från kunderna före 31 januari 2021, vinner en fönsterputs motsvarande 2h.