Med några av Sveriges mest älskade godsaker är det lättare än någonsin för företag att säga tack eller visa uppskattning till sina medarbetare eller kunder, genom Cloettas nylanserade webshop.
En utmaning som många företag tampas med är just betalflödet, därför har Cloetta valt Briqpay som leverantör för att förenkla företagskassan.

– Vi fastnade för Briqpays engagemang, affärsförståelse och lyhördhet. De förstod snabbt hur vi ville att våra betalflöden skulle fungera och paketerade ihop en B2B checkout anpassad för oss. Briqpays lösning blir en viktig del i webshoppen för att vi ska kunna leverera en bättre kundupplevelse till våra företagskunder, säger Emma Axgart, Brand- & Category Manager Growth på Cloetta.

Lanseringen av Briqpays B2B checkout tillsammans med Cloetta skedde i april, vilket möjliggjort för företag att på ett smidigt sätt betala via webshoppen.

– Vårt fokus är att skapa användarvänliga och flexibla lösningar för företagsförsäljning i digitala kanaler. Vårt mål är inte bara att förbättra, utan att förändra hur företag handlar online idag med digitala, automatiserade och moderna lösningar. Därför är vi glada att ett anrikt bolag som Cloetta inte bara satsar på sin digitala närvaro utan även lägger vikten på just användarvänligheten i betalflödet tillsammans med oss, säger Björn Widerström, kommersiellt ansvarig på Briqpay.

Cloettas B2B e-handel finner ni här: bycloetta.se
Mer information kring Briqpays betallösning finner ni här: Briqpay checkout

Relaterade Artiklar