Mavshack.live, ett enhet inom bolaget Mavshack, lanserar nu en ny hemsida för liveshopping.
En ny och användarvänlig webbdesign gör det enklare för besökare att navigera och hitta information, och företagets budskap förmedlas på ett ännu tydligare sätt.
Hemsidan har tagits fram som ett led i Mavshacks stora satsning på liveshopping.
Det globala mjukvaruföretaget Mavshack växer, och har i år utökat både sitt sälj- och kommunikationsteam på kontoret i Stockholm. Med sin egenutvecklade plattform för liveshopping vill Mavshack hjälpa företag att utveckla och förbättra den digitala shoppingupplevelsen. Därför lanserar nu företaget en ny och användarvänlig webbplats, mavshack.live, där fokus ligger på att förmedla ett konsekvent budskap om företagets utbud av liveshopping.
“Vi är väldigt glada att äntligen kunna presentera vår nya hemsida. Eftersom vi vill skapa den bästa tänkbara användarupplevelsen för våra kunder har vi fokuserat på att skapa ett utseende och en struktur som gör det enkelt för besökaren att hitta rätt information snabbt, säger Tommy Carlstedt, VD Mavshack AB.
Mavshack startade sin liveshoppingverksamhet 2020 och har sedan dess kommit att bli en väletablerad aktör på marknaden.
Visionen är att bli en av Europas ledande helhetsleverantör inom liveshopping. Företaget erbjuder en SaaS-lösning som gör det möjligt för företag att skapa professionellt och interaktivt videoinnehåll i samband med marknadsföring av sina produkter.