Humla lanserar ett debitkort som ger belöningar, med influencer-kampanj på TikTok och Instagram
Hem BETALLÖSNINGAR Humla lanserar ett debitkort som ger nu belöningar, med influencer-kampanj på TikTok och Instagram

Humla lanserar ett debitkort som ger nu belöningar, med influencer-kampanj på TikTok och Instagram

Publicerat av: Redaktionen

Humla har precis lanserat Humlakortet, ett banbrytande debitkort som belönar användare för deras vardagsköp.

Som en del av lanseringen inleder man en kampanj med några av de mest populära influencerna på TikTok och Instagram för att visa hur Humlakortet kan göra skillnad i människors liv.

Kampanjen görs i samarbete med CUBE och inkluderar bland annat Ida Nordfors och Kajsa Molund, som kommer att dela med sig av hur de använder Humlakortet och vilka fördelar det ger dem.

“Vi ser att Humlakortet har potential att bli en viktig del av människors liv, både som ett sätt för folk att få ut mer från sina vardagsköp, och som ett sätt att få bättre kontroll på sin ekonomi”, säger Saskia Grant, Marketing Manager på Humla. “Vi har redan sett ett otroligt stort intresse från vår målgrupp, och vi är glada att kunna ta varumärket till liv genom att jobba med ett gäng fantastiska kreatörer.”

Kampanjen inkluderar en mix av mikro- och makro-influencers som är kända för att skapa engagerande och originalt innehåll som resonerar väl med Humlakortets målgrupp. Målet med kampanjen är att visa hur mycket människor kan dra nytta av Humlakortet och att driva intresse och engagemang bland potentiella användare.

“Vi är glada att samarbeta med ett så innovativt varumärke i denna spännande lanseringskampanj och vi är övertygade om att vi med rätt strategi och kreatörer kan skapa ett innehåll som attraherar målgruppen och kan öka både kännedom och preferens för Humla,” säger Johanna Östling, Senior Planner & Marketing Lead på CUBE.

Humla lanserar ett debitkort som ger belöningar, med influencer-kampanj på TikTok och InstagramHumlakortet är ett debitkort som belönar användare för deras vardagsköp. Genom att erbjuda bonusar hos några av Sveriges största varumärken, inklusive KICKS, Åhléns och Skincity, blir Humlakortet snabbt ett måste för alla som vill få mer från sitt debitkort.

 

 

 

 

 

 

 

 

Relaterade Artiklar