Nya kunder som valt Junipeer för att automatisera sin e-handel
Hem E-HANDEL Nya kunder som valt Junipeer för att automatisera sin e-handel

Nya kunder som valt Junipeer för att automatisera sin e-handel

Publicerat av: Redaktionen

Under hösten 2023 upplevde vi på Junipeer en stadig ström av nya kunder till Junipeer-plattformen.

Från och med slutet av augusti började vi få in nya heta leads varje dag.

Det var ett brett utbud av företag från främst Sverige men även från Norge, Danmark, , Finland, Tyskland, Storbritannien och USA som visade intresse för Junipeer’s iPaaS plattform.

Bland dussintals nya kunder från Sverige under hösten såg vi bland annat den snabbväxande startupen A Retro Tale, glasögontillverkaren Glas och underklädesmärket Bread & Boxers som nya Junipeer-kunder. Alla är e-handelsföretag med stark tillväxt som behöver automatisering för att spara tid och pengar och för att öka effektiviteten när expanderar på nya marknader.

Det snabbrörliga modemärket Varsity headwear blev vår första norska kund i oktober 2023. Denna startup/scayleup skapar exklusiva kepsar och har redan konceptbutiker på exotiska platser som Kuwait och Saint Tropez. Strax efter att Varsity kom ombord skrev vi på med Rauma Garn. Rauma Garn är ett 97 år gammalt företag och på många sätt motsatsen till Varsity. Likväl såg även Rauma poängen med att automatisera sin verksamhet och bokföring.

Nya kunder som valt Junipeer för att automatisera sin e-handelVi adderade även integrationer med Specter, SAP Business One, WooCommerce, Klarna, Qliro och Brightpearl under senhösten och antalet nya kunder som vill testa vår lösning fortsätter bara att öka.

Välkommen att höra av dig om du vill veta mer om hur Junipeer kan spara tid och pengar till ditt bolag.

 

 

 

 

 

Relaterade Artiklar