Pricer, ledande inom lösningar för automatisering och kommunikation i butik, medverkar på National Retail Federation (NRF) Big Show i New York 14–16 januari.
I monter 6457 på NRF visar Pricer sina senaste lösningar för automatisering och kommunikation på den snabbt växande marknaden för smart handel.
Pricer effektiviserar butiksarbetet i realtid med dynamisk prissättning, aktuell information om produkttillgänglighet och effektivare påfyllnad av varor.
Tack vare automatisk produktpositionering kan Pricer även erbjuda marknadens snabbaste lösning för plock i butik av e-handelsorder. I montern visas också det unika konceptet ”Store-in-a-Store” för snabbare hantering av Click & Collect-beställningar.
Tilltalande kampanjer vid butikshyllan
Pricers senaste etikett, SmartTAG Color, har tagits fram för att möta handelns behov av förbättrad marknadsföring och fler färger, och gör det möjligt för butikerna att skapa mer tilltalande kampanjer med tydligare information vid butikshyllan. Den stärker också butikernas varumärke och ger leverantörer möjligghet att utnyttja digitala medier för betalda kampanjer.
Stor mediepotential i fysisk detaljhandel
Det finns en enorm tillväxt inom detaljhandelsägda digitala plattformar som säljer annonsutrymme vilket gör att handeln är fortsatt intresserad av hur plattformarna utvecklas framöver. I Pricers digital signage-lösning integreras elektroniska hyllkantsetiketter med skärmarna för att skapa kundupplevelse och engagemang där det är som mest avgörande för köp – vid butikshyllan.
Pricer Plaza – en molnbaserad tjänst för handeln
Pricers erbjudande baseras på Pricer Plaza, en molnplattform för hantering av tjänster, analys och tillämpningar. Pricer Plaza innehåller avancerade funktioner för butiksdigitalisering, däribland hantering av en hel butikskedja eller region, malldesign och optimering av infrastruktur.
HangTAG – tunna, robusta etiketter för ökad flexibilitet
Med sin nya etikett, HangTAG, erbjuder Pricer nya möjligheter för butiksmiljöer där produkter hängs på spjut. HangTAG är en tunn och robust etikett designad för dagens moderna handel.
– Många ledande detaljhandlare, såväl inom hemelektronik och dagligvaruhandeln som apotek och närbutiker, har idag valt att installera digitala etiketter för att utveckla både butiksverksamheten och kundupplevelsen i butik. Våra kunder behöver skalbara och tillförlitliga lösningar för att rusta butikerna för framtiden. Genom att göra butikshyllan mer dynamisk kan handlarna i realtid interagera med sina kunder och justera priser, göra det enklare att hitta i butiken och se till att hyllorna är påfyllda så att produkterna alltid finns på hyllan, säger Magnus Larsson, vd och koncernchef för Pricer.
Boka ett möte med någon av Pricers experter i monter 6457 på NRF eller läs mer om hur Pricers lösningar kan erbjuda butiken nya möjligheter: NRF 2024 – Join Pricer in booth 6457.