foodora skapar en kollektion för semmeldagen
Hem TRANSPORT-&-LOGISTIKFOODORA foodora skapar en kollektion för semmeldagen

foodora skapar en kollektion för semmeldagen

Publicerat av: Redaktionen

Q-handelsbolaget gör en återkomst till modescenen med lanseringen av en andra klädkollektion.

Efter den tidigare framgångsrika kollektionen, där kläder skapades särskilt för de kvinnliga cykelbuden, tar bolaget nu initiativet att själva utforma en unik kollektion.

Kollektionen kommer att finnas tillgänglig för försäljning till allmänheten från och med 29 januari till 18 februari eller så länge lagret räcker.

foodoras första kollektion uppskattades för sin funktionalitet för kvinnliga cykelbuden. Nu utvidgar foodora sitt modeengagemang genom att själva skapa en kollektion för att fira semmeldagen men samtidigt hylla det breda utbudet av semlor som finns tillgängliga på handelsplattformen runt om i landet.

foodora skapar en kollektion för semmeldagen

– Vi är entusiastiska över att presentera vår andra kollektion, denna gång med fokus på att fira semmeldagen. Att skapa kläder är ett sätt för oss att uttrycka vår passion för mat och kreativitet. Vi ser fram emot att erbjuda våra kunder en unik kollektion som kompletterar vår foodora market-upplevelse, säger Sofia Gunnmo, q-handelschef foodora

foodoras kollektion kommer att inkludera olika plagg och accessoarer som fångar essensen av semmeldagen. Kollektionen kommer att finnas tillgänglig för köp i foodoras alla egna dagligvarubutiker under en begränsad tid.

foodora market finns i:
Luleå, Umeå, Västerås, Örebro, Uppsala, fem butiker i Stockholm, Linköping, Norrköping, Borås, fyra butiker i Göteborg, Helsingborg samt Malmö.

Relaterade Artiklar