B3 och Optimizely förstärker samarbetet genom nytt partnerskap
Hem E-HANDEL Optimizely och B3 förstärker samarbetet genom nytt partnerskap

Optimizely och B3 förstärker samarbetet genom nytt partnerskap

Publicerat av: Redaktionen

B3 Consulting Group har lång erfarenhet av att skapa engagerande och moderna digitala webbplatser på många olika plattformar.

Nu utökas samarbetet med Optimizely som tillhandahåller en programvara för digital upplevelseplattform som en tjänst.

Genom det nya partnerskapet förstärker nu B3 erbjudandet till kunder som vill utveckla sina webbplatser och ligga i framkant med sin digitala närvaro.

– Vi gläder oss åt att få fördjupa samarbetet med Optimizely än mer och för det nya partnerskapet. Optimizely erbjuder en heltäckande plattform med ett antal spännande produkter vilket tillsammans med B3s kompetens inom bland annat E-handel och digitala kundupplevelser skapar nya möjligheter för vad vi kan hjälpa våra kunder med, säger Andreas Eriksson, partneransvarig och försäljningschef på B3s specialistbolag Rebel and Bird.

Med Optimizely skapas möjligheter för att planera, skapa och publicera allt sitt innehåll, öka sin försäljning online och testa och experimentera i alla kontaktpunkter med kunder. Optimizely tillhandahåller A/B-testning och multivariata testverktyg, webbplatspersonalisering och funktionsväxlingsfunktioner, såväl som webbinnehållshantering och digital handel. B3 har sedan tidigare arbetat med Optimizely, före detta Episerver och har ett starkt team med certifierade utvecklare som har bred erfarenhet av skapa moderna och konkurrenskraftiga lösningar inom både privat och offentlig sektor.

B3 och Optimizely förstärker samarbetet genom nytt partnerskap

– Jag ser fram emot vårt samarbete med B3 och att få utöka deras kompetens inom CMS, Commerce, Content Marketing och Experimentering, säger Magnus Corlin, Sr. Partner Manager, Nordic för Optimizely.

 

 

 

 

 

 

 

 

Relaterade Artiklar