På Omniarch brinner vi för att föra digital handel framåt, och det är i den andan vi tillsammans med Fullstory har utvecklat en UXI-assessment – en metod för beteendeanalys som tar din webbsida till nästa nivå.
Med Fullstorys avancerade verktyg och vår djupa expertis inom användarupplevelse, kan vi identifiera exakt hur besökare interagerar med din plattform, och därefter agera på de insikterna för att maximera resultatet.
Så fungerar en UXI Assessment:
Vi tar ett djupdyk i hur din sajt används, oavsett vilken typ av verksamhet du bedriver. Genom att förstå användarnas beteende kan vi optimera allt från flöden till den övergripande användarupplevelsen. Vi identifierar inte bara problem utan också möjligheter, och ger dig en klar bild av vilka insatser som har störst potential att förbättra din verksamhet.
Fördelarna med vår metod:
Vi vet att magkänsla är viktigt, men data ger oss möjligheten att bevisa eller motbevisa den. När vi kopplar på Fullstory börjar vi omedelbart samla in insikter som är direkt applicerbara för att förbättra användarupplevelsen. Vi ser exakt hur användarna navigerar din webbsida, vilka problem de stöter på, och vad som kan göras för att optimera deras resa.
Vem drar nytta av en UXI Assessment?
Kort och gott – alla som vill förstå sina användare bättre. Oavsett om du driver en e-handel, en statlig myndighet, eller en utbildningsinstitution, så ger vår analys dig verktygen att förbättra din plattform och därmed nå dina verksamhets- och affärsmål.
Med Fullstory och Google Analytics 4 i ryggen:
Vi använder Fullstorys kraftfulla plattform och Google Analytics 4 för att leverera en analys som är både djupgående och direkt användbar. Det är inte bara en fråga om att identifiera problem, utan om att upptäcka nya möjligheter för tillväxt och optimering.
Framtidens digitala tillväxtbyrå
E-handel nu och i framtiden med digitala tillväxtbyrån Omniarch – Vi kan e-handel, digitalisering och affärsutveckling. Flexibilitet och expertis med de i särklass vassaste seniora konsulterna.