Klarna, det AI-drivna betalnings- och handelsnätverket, presenterar idag ett samarbete med STHLM Fields, en fyradagars konsertserie den 24–28 juni, där besökare kommer erbjudas unika förmåner, rabatter och upplevelser på plats.
Som en del av samarbetet kommer Klarna med start den 12 maj* lotta ut över 100 biljetter – inklusive en VIP-upplevelse med ovärderliga Guldbiljetter, som ger full premium access till STHLM Fields alla fyra dagar, en backstage tour samt officiell konsert- och artistmerch.
Som officiell partner kommer Klarna att ha en tydlig närvaro på området, inklusive en stor aktivering på plats där besökare kan slappna av och ladda upp i Klarna Lounge och dessutom tävla om priser.
De som besöker STHLM Fields – med huvudakter som Green Day, Muse, Europe och Ant Wan – kan ta del av en rad Klarna-förmåner, inklusive:
Biljettrabatter
Klarna-användare som inte lyckas i utlottningen kan istället ta del av 15 % rabatt på endagsbiljetter under första veckan i juni. För att nyttja erbjudandet måste biljetterna köpas via Klarna-appen på Ticketmaster, antingen genom att betala direkt eller inom 30 dagar.
Förmåner på plats
På området kan besökare svänga förbi Klarna Lounge med direkt utsikt över huvudscenen, för att koppla av, ladda upp och tävla om priser. Innehavare av Klarnakortet har dessutom tillgång till takterrassen ovanför loungen, med oslagbar utsikt över huvudscenen. Dessutom får de 10 % rabatt i alla food trucks under hela STHLM Fields.
“Allt vi gör på Klarna handlar om att göra livet smidigare för våra kunder – oavsett om de handlar eller dansar i ett publikhav. Vårt samarbete med STHLM Fields ger besökarna ännu mer värde, flexibilitet och en gnutta VIP-magi när de minst anar det”, säger David Sandström, CMO på Klarna.
“Vi är glada över att välkomna Klarna som officiell partner till STHLM Fields i år. Deras engagemang för att förbättra fansens och besökarnas upplevelse går helt i linje med den energi vi vill skapa. Tillsammans ger vi besökarna ännu fler anledningar att se fram emot oförglömliga dagar med sina favoritartister”, säger Malin Tikkakoski, Partnership Director på Live Nation Sverige.
Det nya samarbetet bygger vidare på Klarnas växande närvaro inom liveunderhållning, och följer det nyligen annonserade partnerskapet med Stockholm Live, Nordens ledande arenabolag, där Klarnas betallösningar kommer finnas tillgängliga på arenor som Avicii Arena, Strawberry Arena och 3Arena.
*Biljettutlottningen inkluderar:
- 2 × Guldbiljetter (premium access alla dagar, en guidad backstage tour, och merch)
- 10 × Pass till STHLM Fields
- 50 × Premium 1-dagsbiljetter
- 50 × Ordinarie 1-dagsbiljetter
Tävlingen kommer att kommuniceras via Klarnas egna kanaler (app och CRM), samt via STHLM Fields Instagram.
Deltagare kan hitta kampanjen via landningssidan: klarna.com/se/sthlm-fields-tavling
Villkor gäller.
**Rabatterade biljetter är tillgängliga på Ticketmaster via Klarna-appen mellan 2-8 juni.