Alice Stenlöf's A-DSGN ny kund hos integrationsplattformen för e-handlare Junipeer
Hem E-HANDEL Alice Stenlöf’s A-DSGN ny kund hos integrationsplattformen för e-handlare Junipeer

Alice Stenlöf’s A-DSGN ny kund hos integrationsplattformen för e-handlare Junipeer

Publicerat av: Redaktionen

Vi är stolta att presentera ännu en ny spännande fashion startup som är live på Junipeers integrationsplattform för e-handlare.

Influencern Alice Stenlöf är en profil med flera starka sociala kanaler, men har även sedan några år tillbaka drivit sin e-handelssatsning A-dsgn.

Modevarumärket startades tillsammans med e-handelshubben Hubso. I fjol sommar tog Stenlöf satsningen vidare i egna bolaget A-Dsgn AB.

NOOS Digital kontaktade Junipeer för att få en integration mellan Centra, Fortnox och Adyen för A-DSGN.

Alice Stenlöf's A-DSGN ny kund hos integrationsplattformen för e-handlare JunipeerJonas Wärngård, grundare av Junipeer:

“Jättekul att se en av de största svenska influencerna – Alice Stenlöf med +400 000 följare e-handelsmärket A-DSGN – ombord på Junipeer-plattformen. Vi är verkligen stolta över detta nya tillskott på vår plattform och glada över att få vara en del av deras resa framåt. ”
Sedan i Juli har A-DSGN nu en full integration på Junipeer. Med deras produkter, priser, beställningar, leverans, kunder och lager synkroniserat mellan deras e-handelsplattform Centra samt ERP Fortnox och betallösning Adyen.

A-DSGN är en vanlig kundtyp hos Junipeer. En snabbväxande mode-startup med kunder på ett växande antal marknader. I denna fas kommer företag ofta till Junipeer för att få en mer automatiserad verksamhet, för att lyckas skala med en korrekt och i de flesta fall förbättrad bokföring.

Bland andra fashionbolag som valt Junipeer under 2024 märks norska kepsbolaget Varisty Headwear med försäljning över halva världen, svenska luxury vintage bolaget A Retro Tale, Blaest, Holzweiler med flera.

 

 

 

 

 

Relaterade Artiklar