Giosg, det ledande företaget inom tech som kombinerar interaktivt webbplatsinnehåll som chatt, AI, live shopping, pop-ups och interaktiva element i en och samma plattform, kan idag meddela att de släpper ett nytt avsnitt i en intervju med Telias E-handelschef Elin Melin Lundström.
I podcasten som benämns ‘Digital Customer Experience Podcast’ går man djupt in på samtalsämnen i den föränderliga världen av digitala kundupplevelser inom nyckelbranscher och en mångsidig uppsättning av gäster.
Från styrelsemedlemmar till marknadschefer, verkställande direktörer till hängivna kundupplevelseproffs inom telekom, bil- och läkemedelsbranschen.
“Varje avsnitt erbjuder ett unikt perspektiv där ledare från världskända företag delar med sig av sina insikter, utmaningar och framgångshistorier och belyser hur företag idag formar morgondagens digitala resor. Oavsett om du är en beslutsfattare som vill förstärka din strategi eller någon som brinner för kundresan – är denna podcast din källa till de mest unika tipsen från de skarpaste cheferna i branschen”, kommenterar Mark Weijers, marknadsdirektör på giosg.
I dagens avsnitt som släpps är det giosgs content- och marknadschef Daniel Paul som intervjuar Elin Melin Lundström, Telias E-handelschef. Elin har blivit utnämnd som en av framtidens kvinnliga ledare år 2022 & 2023 av ledarna.se. Med sin gedigna erfarenhet från arbete i New York, USA, som sedan fortsatte inom telekombranschen där hon arbetat i snart tio år på senast Telenor och nu Telia, har Elin varit involverad i en rad olika områden som digitalisering, E-handel, försäljning samt att bygga team.
Idag lanseras avsnittet där Elin delar med sig av sina unika tips till giosgs podcastlyssnare. Digital Customer Experience Podcast finns tillgänglig att lyssna på via Giosg.com (videoavsnitt), Spotify, Gaana, Amazon Music, och Google podcasts.