BOSCH har tillsammans under hela 2024 arbetat tillsammans med Influencer Marketing Byrån Relatable för att lansera sin nya BOSCH Serie 6 Köksmaskin.
Ett globalt projekt som omfattar Influencer Marketing, UGC och AIGC (AI Generated Content) i flera kanaler, men med svenska kreatörer. och marknader globalt.
Nu har projektet blivit nominerat till Tyska PR Report Awards 2024. Kampanjen har nominerats i tre kategorier: Consumer Marketing, Influencer-Communication, och International Communication.
PR Report Awards är en av de mest framstående utmärkelserna inom kommunikations- och PR-branschen i Tyskland. I år har över 500 bidrag tävlat om en plats på finalgalan, vilket gör nomineringen till ett stort erkännande av kampanjens framgång, kreativitet och innovation.
Ceremonin där vinnarna koras kommer att äga rum den 14 november 2024 i Berlin.
“Vi är oerhört glada över att vårt arbete har uppmärksammats genom nomineringar i tre kategorier. Relatable’s expertis och förmåga att leverera innehåll av absolut högsta kvalitet har varit avgörande för kampanjens genomslag. Vi är stolta över resultatet och ser fram emot PR Report Awards och även vad vi kan åstadkomma tillsammans framöver.”
– Martina Stålnacke, Campaign Manager Consumer Products, BSH Home Appliances
I över 130 år har Bosch givit uttryck åt kvalité, tekniskt kunnande, pålitlighet och bekvämlighet. Bosch vitvaror har arbetat utifrån dessa grundprinciper i mer än 85 år nu. Bosch produkter är ”Invented for life” och därmed till för att göra livet enklare för användaren samt möjliggöra en hälsosam och balanserad livsstil.