Ancon.io, en ledande leverantör av kassasystem för restauranger, har rapporterat en betydande ökning av beställningar online, upp med över 10% sedan företaget uppdaterade och implementerade en hybridmodell för online-order.
Förändringen, som innebär en kombination av klassisk ”in-person payment” och online-order, har även lett till en ökad transaktionsvolym genom plattformen, vilket ytterligare stärker bolagets position på marknaden.
Sedan förändringarna genomfördes har Ancon.io sett en tydlig trend där fler kunder väljer att utforska och interagera med företagets digitala erbjudanden.
“Vi är oerhört nöjda med den positiva responsen vi fått från våra kunder efter att vi gjorde dessa förändringar. Detta är bara början, vår plan är att i fortsätta utveckla och erbjuda innovativa lösningar i det digitala segmentet som möter våra kunders behov,” säger Christofer Skoogh, VD för Ancon.
Ancon.io har länge varit känt för sina innovativa kassasystem som förenklar och effektiviserar restaurangverksamheter. Deras produkter, som Ancon Cloud och Ancon Analytics, erbjuder skräddarsydda lösningar som hjälper restauranger att öka sin lönsamhet genom användarvänliga verktyg och integrationer med ledande plattformar.
Med Ancon Order kan restauranger enkelt integrera online-beställningar och betalningar, vilket ökar effektiviteten och förbättrar gästupplevelsen.
“Vi strävar alltid efter att ligga i framkant och erbjuda våra kunder de bästa lösningarna för att optimera deras verksamhet. Denna ökning i online beställningar är ett bevis på att våra strategier fungerar,” tillägger Christofer.