Nu presenterar Samsung ett helt nytt underhållningskoncept som förenar deras TV-expertis med en av svenskarnas mest älskade tv-genrer.
För första gången slår man upp dörrarna till en Reality Bar!
Sportbaren är sedan länge ett självklart inslag i nöjesutbudet, en plats dit fans söker sig för att dela upplevelsen av matcherna på stora skärmar som förstärker dramatiken. Samtidigt har reality-tv vuxit till ett av vår tids stora kulturella samtalsämnen – ett fenomen som skapar engagemang säsong efter säsong.
Tidigare i år spreds en trend på sociala medier där människor började ifrågasätta varför sportbarer är normen, medan ingen ännu tagit steget och öppnat en bar för reality-tv. Den frågan blev startskottet för Samsungs nya satsning.
– Vi vill skapa fler anledningar att samlas runt tv:n och nya sätt att uppleva saker tillsammans. Tv, och i det här fallet reality-tv, har en unik förmåga att förena, beröra och skapa snackisar. Med Verkligheten skapar vi en plats där vår expertis inom bild och underhållning möter publiken och ger dem precis vad de efterfrågat, säger Tommy Nilsson, TV Director på Samsung Nordic.



