Xiaomi, ett företag inom konsumentelektronik och tillverkning av produkter för smarta hemmet, har presenterat lanseringen av sin onlineförsäljningsplattform, mi.com/Sverige, en direkt-till-konsument-plattform som drivs av helt av Xiaomi.
Lanseringen representerar en viktig milstolpe för Xiaomi i Sverige som nu kommer erbjuda svenska kunder banbrytande produkter bredvid en oöverträffad shoppingupplevelse.
Lanseringsdagen, som hålls den 24 februari, bjuder på lokala erbjudanden och aktiviteter. Webbutiken erbjuder en smidig online-miljö där kunder kan se de senaste Xiaomi-produkterna, utforska deras funktioner och köpa ny teknik.
Att handla direkt från butiken har flera fördelar med sig, inklusive kvalitetsgaranti och problemfria returer. Sidan erbjuder även en lokal servicegaranti med tillförlitlig kundsupport efter köp för att garantera kunders nöjdhet. Nya kunder som skapar konto på Mi.com kommer bli belönade med en välkomstpresent i form av en 10 procents rabattkod.
På hemsidan kommer användare kunna samla Mi-poäng som kan lösas in mot rabatter på Xiaomi’s produkter och mellan den 24e februari till den 2a mars kommer användare kunna tjäna dubbla Mi-poäng. Den nya handelskanalen erbjuder utöver vanlig kortbetalning nya, smidiga betalningsalternativ som Trustly, Paypal och såklart Swish. Det finns även möjlighet att dela upp betalningen genom Klarna.
För mer information, vänligen besök mi.com/se/.