Det nya initiativet uppmärksammar Prime Partners och ger exklusiva fördelar för att påskynda ömsesidig framgång
Amadeus Cytric har lanserat sitt globala Prime Partner-program, ett initiativ som syftar till att erkänna och stärka de olika bidrag som dess partners ger inom ekosystemet för affärsresor.
I centrum för detta program står en grupp resebyråer (TMC), däribland Arrive Agencies, BCD Travel, DER BUSINESS Travel, Lufthansa City Center, Nautalia Empresas, Travel Support och Viajes El Corte Inglés Empresas, som uppfyller strikta krav på prestanda, styrning och strategisk anpassning. Programmet är utformat för att främja långsiktiga, ömsesidigt fördelaktiga relationer och driva på gemensam framgång.
Företagsresenärer och resechefer som använder Cytric med stöd av en Prime Partner kommer att dra nytta av en expertdriven upplevelse av både reseprogramvaran och tjänsten, som accelererar innovation, säkerställer konsekvent support och levererar strategiskt värde i varje steg av resan.
Cytric är en samarbetsplattform för rese- och utgiftshantering som erbjuder en smidig, intuitiv och pålitlig upplevelse. Genom att sömlöst integrera Cytrics funktioner i vardagliga samarbetsapplikationer som Microsoft Teams blir planering, bokning och godkännande av resor samt ersättningsansökningar snabbare, enklare och effektivare.
”Genom Prime Partner-programmet förstärker vi vårt engagemang för valfrihet, samarbete och kvalitet. Prime Partners kommer inte bara att dra nytta av skräddarsydda marknadsföringsstrategier och resurser för att skapa efterfrågan, utan också av en starkare röst i vår innovationsresa. Våra kunder kan välja TMC:er som investerar i lösningar som bäst passar deras unika behov.” Austin Lorenzen, Global Partners Manager, Amadeus Cytric
Prime Partners får tillgång till en rad exklusiva fördelar, inklusive operativt stöd och förhandsinformation om nya innovationer från Amadeus Cytric.
Som en del av Amadeus, ett globalt företag som ägnar sig åt reseteknologi, är Amadeus Cytrics engagemang för resebranschen orubbligt och blomstrar genom samarbetet med en mångfald av högvärdiga och engagerade partners.
För att kvalificera sig som Prime Partner måste TMC:er uppfylla strikta kriterier inom certifiering, operativ excellens och styrning. Detta inkluderar rollspecifika certifieringar, med regelbunden omcertifiering. Operativt måste partnerna utse en dedikerad ledare för operativ förträfflighet som övervakar implementering och support, samt en produktexpert som anpassar Cytrics förbättringar efter kundernas behov. Kvartalsvisa affärsgenomgångar kommer att genomföras för att säkerställa fortsatt anpassning och kontinuerlig förbättring.
Amadeus makes the experience of travel better for everyone, everywhere by inspiring innovation, partnerships and responsibility to people, places and planet.
Our technology powers the travel and tourism industry. Inspiring more open ways of working. More connected ways of thinking, centered around the traveler. Our open platform connects the global travel and hospitality ecosystem. From startups to big industry players and governments too. Together, redesigning the travel of tomorrow.
We are working to make travel a force for social and environmental good. A collective responsibility to protect and improve the people and places we visit, ensuring travel continues to make positive contribution to our world.
We apply innovation to meet new needs, to solve real challenges. Our truly diverse global workforce, made up of 150 nationalities, is passionate about travel and technology.
We are an IBEX 35 company, listed on the Spanish Stock Exchange under AMS.MC. We have also been recognized by the Dow Jones Sustainability Index for the last 11 years.
Amadeus. It’s how travel works better.
Learn more about Amadeus at www.amadeus.com




