Comarch är en global leverantör av avancerade IT-system, som erbjuder robusta lojalitetshantering och digitala marknadsföringsverktyg som gör det möjligt för företag att förbättra kundernas värde, främja varumärkesmedvetenhet och öka vinsten.
Comarch tillhandahåller expertlojalitetskonsulttjänster för att hjälpa företag att bygga och hantera engagerande B2B-, B2C- och B2E-lojalitetsprogram och marknadsföringskampanjer.
Den innovativa Comarch Loyalty Marketing Platform använder kraften i artificiell intelligens (AI) och maskininlärning samt tillhandahåller bland annat lösningar för lojalitetshantering, marknadsföringsautomatisering, dataanalys och omnikanalmarknadsföring.
Med 30 års expertis i att utföra de mest komplexa lojalitetsinitiativen stödjer Comarch några av världens mest erkända varumärken, såsom Auchan, BP, Carrefour, Heathrow Airport, JetBlue Airlines, Galeries Lafayette och True Digital.
Läs mer på: https://www.comarch.com/
Qinshift är ett globalt teknikföretag med en stark europeisk närvaro, som syftar till att lösa affärsproblem för framåtlutande företag över hela världen.
Qinshift har över 3 000 genuina tekniska experter på 28 kontor som bygger och designar mjukvara och levererar helhetslösningar för företag, visionär UX- och UI-design, pålitliga hanterade tjänster och innovativa produktutvecklingserbjudanden.
Qinshift tillhandahåller också avancerade tekniska konsulttjänster. Företaget vänder sig till en mångsidig kundkrets, inklusive stora telekom- och satellitoperatörer, finans- och bankinstitutioner, tillverknings- och fordonsföretag samt mobilitets- och hälsoorganisationer, som stödjer deras digitala transformationsresa.
Qinshift håller för närvarande på att gå samman med Avenga, en nyligen förvärvad global teknologiplattform med huvudkontor i Tyskland. Det sammanslagna företaget sysselsätter över 7 000 personer och har en årlig omsättning på över 400 miljoner euro.
För mer information, besök www.qinshift.com