441
Tillsammans med Syster P, Understatement, Common Clouds, HEAT by Sophia Lie och HOPE öppnade xNomad och Next Gen Retail Hub en unik pop-up butik under en dag för att hylla kvinnliga entreprenörer och höra om deras resor.
På kvinnodagen förvandlades Next Gen Retail Hub i Stockholm till en unik pop-up butik i en dag, för att hylla kvinnliga entreprenörer.
Den senaste upplagan av xNomad Market bjöd på en heldag av inspiration, där det bästa från Understatement Underwear, Syster P, Common Clouds, HEAT by Sophia Lie och HOPE visades upp på ett och samma ställe.
Detta unika samarbete samlade några av de mest inspirerande varumärkena i branschen för att erbjuda kunderna en fulländad shoppingupplevelse med all från kläder och underkläder till smycken och skönhet.
“Vi är så glada över att få arbeta med dessa fantastiska varumärken”, säger Clara Sandell, Head of Marketing på xNomad. “Vårt mål var att skapa ett utrymme där kunderna kan upptäcka nya och spännande produkter, och samtidigt hylla kvinnliga entreprenörer.”
Dagen började med en presslunch där varumärkena presenterade sig själva, sin resa och framgångsfaktorer samt hur de bidrar till att lyfta kvinnor. Efteråt öppnades en pop-up för allmänheten upp där kunderna kunde se och köpa märkenas produkter, följt av en afterwork för inbjudna.