Westfield Mall of Scandinavia breddar omnikanalupplevelsen med ehandel- och varumärkesplattformen HUBSO
Hem E-HANDEL Westfield Mall of Scandinavia breddar nu omnikanalupplevelsen med ehandel- och varumärkesplattformen HUBSO

Westfield Mall of Scandinavia breddar nu omnikanalupplevelsen med ehandel- och varumärkesplattformen HUBSO

Publicerat av: Redaktionen

Som ett steg i ledet att utveckla framtidens handelsplats meddelar fastighetsbolaget Unibail-Rodamco-Westfield idag att man etablerar ett nytt samarbete med HUBSO.

Startskottet för samarbetet blir Rebecca Stella Beauty pop-up store som öppnar idag i Westfield Mall of Scandinavia.

Tillsammans har de identifierat synergipotential mellan två starka varumärken i en sömlös kundupplevelse mellan fysisk handel och e-handel.

Westfield Mall of Scandinavia breddar omnikanalupplevelsen med ehandel- och varumärkesplattformen HUBSOUnibail-Rodamco-Westfield fortsätter utveckla framtidens handelsplats med spännande branschledande aktörer. Denna gång med HUBSO, en inkubatorliknande miljö där influencers och kreatörer får experthjälp att utveckla egna varumärken och produkter.

Idag måndag den 7 mars 2022 öppnar Rebecca Stella Beauty en ny tillfällig butik i Westfield Mall of Scandinavia. Med sina 15 miljoner årliga besökare blir köpcentrumet en unik varumärkesexponering för det växande bolaget. På plats kommer besökare komma närmre varumärket, träffa Rebecca Stella, samt se och testa produkterna i en fysisk miljö.

  • Det ligger helt rätt i tiden att ett varumärke som HUBSO väljer att etablera sig i Westfield Mall of Scandinavia! Vi har en hög efterfrågan på e-handelsbolag som nu verkligen förstår vikten av fysisk närvaro som en del av sin affärsmodell. HUBSO är ett företag som ligger i framkant med att hitta synergier mellan influencer marketing och e-handel, varför de har en självklar plats hos oss, säger Sofia Rundström, centrumchef i Westfield Mall of Scandinavia.
  • Tidigare pop-up butiker har stärkt vår närvaro och ökat vår försäljning fysiskt, men även online. Vår kundkrets breddas, samtidigt som våra kunder har möjligheten att bygga en desto närmare relation med våra varumärken. Därför var det självklart för oss att upprepa detta koncept tillsammans med Westfield Mall of Scandinavia, säger Josefine Abrahamsson, VD på HUBSO Group.

Rebecca Stella Beauty pop-up öppnar på plan 0 i Beauty Mall och håller öppet 7–13 mars.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>