Vimla har branschens nöjdaste kunder – för tredje året i rad

För tredje året i rad har Vimla mobilbranschens nöjdaste kunder, enligt det oberoende analysinstitutet Nordic Bench.

Vimla har branschens nöjdaste kunder – för tredje året i rad 1Den årliga undersökningen visar en klar seger till Vimla med ett tydligt avstånd till aktörer som Halebop, Hallon och Comviq.

Resultaten från Nordic Benchs analys presenterades i samband med Telekomgalan, som varje år prisar branschens mest uppskattade aktörer. Vimlas pris för ”Årets mobiloperatör” är den branschutmärkelse som avgörs av kunderna själva.

– Att bli Årets mobiloperatör en gång är en bedrift, att ohotat vinna det tre år i rad är det starkaste kvittot på att vi gör rätt. Vi har alltid funnits för våra användares skull, det är en kultur som sitter i väggarna. Våra medarbetare jobbar stenhårt för att vårda våra användares förtroende och ska alla ha en stor eloge för att det ger resultat, säger Christoffer Cederschiöld, VD för Vimla.