Vimla har branschens nöjdaste kunder – för tredje året i rad

För tredje året i rad har Vimla mobilbranschens nöjdaste kunder, enligt det oberoende analysinstitutet Nordic Bench.

Den årliga undersökningen visar en klar seger till Vimla med ett tydligt avstånd till aktörer som Halebop, Hallon och Comviq.

Resultaten från Nordic Benchs analys presenterades i samband med Telekomgalan, som varje år prisar branschens mest uppskattade aktörer. Vimlas pris för ”Årets mobiloperatör” är den branschutmärkelse som avgörs av kunderna själva.

– Att bli Årets mobiloperatör en gång är en bedrift, att ohotat vinna det tre år i rad är det starkaste kvittot på att vi gör rätt. Vi har alltid funnits för våra användares skull, det är en kultur som sitter i väggarna. Våra medarbetare jobbar stenhårt för att vårda våra användares förtroende och ska alla ha en stor eloge för att det ger resultat, säger Christoffer Cederschiöld, VD för Vimla.