CDON expanderar sitt utbud av mode och heminredning tack vare ett samarbete med Ellos och Jotex.
CDON är idag Nordens ledande marknadsplats med fler än 1500 handlare som använder CDONs plattform för att nå nya kunder. CDON vill erbjuda sina kunder produkter från alla tänkbara kategorier, samtidigt som vi vill hjälpa handlare i Norden att nå ut till nya kunder med sina produkter.
Vi är otroligt glada över att Ellos och Jotex ansluter sig till oss och att vi därmed kan erbjuda CDON-kunder ännu fler produkter och varumärken inom heminredning och mode. Det är extra roligt att det är ett så pass stort och anrikt varumärke som Ellos och Jotex som har valt att använda CDON Marketplace som ytterligare en plattform för att nå nya kunder.
Att Ellos och Jotex har valt att samarbeta med CDON visar på styrkan i vår plattform och koncept, samtidigt som vi hoppas att det inspirerar fler stora aktörer att använda CDON som en kanal att nå nya kunder, säger CDONs VD Kristoffer Väliharju.
Tack vare 1.8 miljoner kunder, 1500 handlare och 6 miljoner artiklar inom kategorier såsom sport, skönhet, mode, inredning, spel, film, mobil mm fortsätter CDON att växa och hoppas att fler kunder och säljare upptäcker alla fördelar med CDON Marketplace.