Sportmärket Houdini väljer Litium för global e-handel
Hem E-HANDEL Sportmärket Houdini väljer Litium för global e-handel

Sportmärket Houdini väljer Litium för global e-handel

Publicerat av: Redaktionen

Outdoor-företaget Houdini, med ett komplett sortiment från underkläder till skalplagg, väljer Litiums molnbaserade e-handelsplattform för sin globala e-handelssatsning.

Sportmärket Houdini väljer Litium för global e-handel 2Satsningen innefattar i första hand försäljning mot konsument (B2C).

– Houdini är ett ambitiöst bolag med starkt hållbarhetsfokus och vi ser verkligen fram emot att få vara del av deras satsning internationellt, säger Henrik Lundin, vd på Litium.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>