Skönhetskonceptet Dashl – Ny samarbetspartner till Humlakortet
Hem BETALLÖSNINGAR Skönhetskonceptet Dashl är den nya samarbetspartner till Humlakortet

Skönhetskonceptet Dashl är den nya samarbetspartner till Humlakortet

Publicerat av: Redaktionen

Humlakortet stärker sitt erbjudande inom skönhet med ny partner

Fintechbolaget Humla har rekryterat en ny partner till Humlakortet i skönhetskonceptet Dashl.

I augusti i år meddelade Humla att man är i färd med att lansera sin första produkt, Humlakortet, ett debitkort som belönar användare för deras vardagsinköp.

Då hade man redan med sig några av Sveriges största retailbolag som partners, bland annat KICKS, Åhléns och Skincity. Nu stärks erbjudandet inom skönhet ytterligare i och med det nya partnerskapet med Dashl.

Dashl går hem hos Humlakortets användare

“Vi är så glada över att inleda ett samarbete med Dashl. Deras koncept är enormt populärt i vår målgrupp av unga kvinnor. Dashl är snabbfotade och delar vår vision om att erbjuda produkter som är både smarta, snälla och hållbara.”
– Camilla Tullberg Wengholm, CCO på Humla

Kommer ge bonus på behandlingar och produkter

Humlakortet är ett debitkort som ger användaren belöningar i form av bonusar hos Humlas partners. Samarbetet med Dashl innebär att Humlakortets användare kommer att kunna få belöningar till ett värde av ca 50 kr som de kan använda hos Dashl när de bokar behandlingar eller handlar produkter i deras webbshop.

Humlakortet hjälper Dashl driva lojalitet

“Humlakortet erbjuder oss ett helt nytt sätt att driva lojalitet och skapa en härligare upplevelse för våra kunder. Vi tycker det är spännande att vara med på Humlas resa och ser en stor potential att växa tillsammans. Det finns också en stark brand match – vi vill båda verka för att skapa guldkant i våra kunders vardag på ett etiskt, hållbart och tillgängligt sätt.”
– Nina Akbari, COO och grundare, Dashl

Grundat av kvinnliga entreprenörer

Skönhetskonceptet Dashl – Ny samarbetspartner till HumlakortetDashl grundades av två kvinnliga entreprenörer 2017 med en vision om att innovera skönhetsbranschen. I dagsläget står bolaget på två ben: beauty bars som erbjuder skönhetsbehandlingar, och egna veganska skönhetsprodukter som säljs både på egna plattformen och via retailers. Salongerna finns både som fristående koncept och som shop-in-shops hos bland annat H&M. De har även skönhetsskolan Beauty Academy by Dashl där de bl.a. utbildar professionella makeupartister och bryn/fransstylister.

 

 

 

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>