Hem NYHETER Prologis stärker kundupplevelsen med ny organisation

Prologis stärker kundupplevelsen med ny organisation

Publicerat av: Redaktionen
Prologis stärker kundupplevelsen med ny organisation

Prologis strävar alltid efter att komma närmare sina kunder.

Nu skapas en helt ny organisation med två kompletta team för östra och västra Sverige.

Målet är att våra kunder snabbare och enklare ska nå oss, få hjälp med sina frågor och få en bättre kundupplevelse.

Den nya organisationen består av två kompletta team som vi kallar Customer Experience Teams. Det är korsfunktionella team där alla de funktioner som kunden kan behöva finns med. Fokus är att leverera ännu snabbare responstider vid service och samtidigt kunna förutse kundernas behov redan innan något hänt.

Via en kontaktperson ska kunden snabbt nå den funktion som efterfrågas vara sig det gäller förvaltning, skötsel eller hyresfrågor. Teamen kommer också att kunna hjälpa till med produkter från vår marknadsplats Prologis Essentials.

– Den här organisationsmodellen gör att vi kommer närmare våra kunder för att ytterligare höja servicenivån och bli en ännu bättre partner, säger Gunnar Gillholm, VP, Country Manger Nordics. Våra team kommer att se till att våra kunder ska känna sig trygga med att fokusera på sin egen verksamhet.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>