Nominerade till “Best innovation” på Nordic Council of Shopping Centers – Sweden Awards!

NCSC:s expertjury kommer att utse årets vinnare i Sweden Awards.

I kategorin Best innovation tävlar Kongahälla friends, framtaget av Goloyal, med motiveringen ”Ett lojalitetsprogram med en helt ny nivå av kundintelligens”.

Kongahälla centers lojalitetsprogram, Kongahälla friends, har fått en succéstart. Sedan portarna öppnade tidigare i år har både centret och dess lojalitetsprogram gått som tåget. Kongahälla Friends syftar till att öka försäljningen och aktivera besökarna i centret. Framgången bakom friends ligger i att skapa värde för medlemmarna, butikerna och centret. Medlemmarna får fler belöningar, butikerna får en ökad försäljning och Kongahälla får bättre insikter om kundbeteenden.

Vinnarna i de olika kategorierna utses den 22 oktober på Sweden Urban Arena. SUA arrangeras av NCSC, Svenska Stadskärnor och Sveriges Centrumutvecklare. Eventet sammanför fastighetsägare, kommuner, detaljhandel, centrumutvecklare och stadsplanerare för att främja utvecklingen av levande, attraktiva och väl integrerade samhällen.

Vi på Goloyal vill gratulera Kongahälla och Adapta för nomineringen till årets ”Best innovation” med Kongahälla friends. Vi är glada över de fina arbetet som gjorts med Friends och är stolta över att Kongahälla var en av de första att komma igång med vårt automatiska lojalitetsprogram. Att köra igång med något helt nytt kräver mod, hårt jobb och positivitet. Något som alla på Kongahälla verkligen leverat och vi är säkra på att de inspirerar många andra med de resultat de redan åstadkommit!