Goodbye Kansas Groups dotterbolag Sayduck tecknar ett nytt strategiskt återförsäljaravtal med USA-baserade Redstage, en ledande B2B e-handelsbyrå. Redstage blir en värdefull återförsäljare för Sayduck SaaS AR-plattform.
Redstage har en bred internationell kundbas och flera kontor över hela världen – bland annat i USA, Storbritannien, Australien, Indien, Argentina och Brasilien. Den första kunden i partnerskapet är det välkända varumärket Jura – premiummärke för kaffemaskiner – med bas i Schweiz och global närvaro.
– Sayduck har blivit en strategisk partner som spelar en viktig roll för att stödja vårt initiativ att erbjuda högkvalitativa 3D/ AR-lösningar till våra B2C- och B2B-kunder runt om i världen, säger Christopher Yin, Global Creative Director på Redstage.
Sayduck-plattformen gör det möjligt för vem som helst att fullt ut uppleva produkter i 3D och Augmented Reality som erbjuder en mer verklighetsnära shopping. Kunder kan prova och uppleva produkter virtuellt, direkt från webbplatsen i sin fysiska miljö.
– Vi är glada att samarbeta med Redstage, en byrå med välkända kunder och partners runt om i världen. Med detta partnerskap kommer Sayduck-plattformen att vara en del av Redstages 3D/AR-erbjudande – det är en viktig ny kanal för oss att nå en bredare publik, säger Niklas Slotte, VD, Sayduck
Redstage, som grundades 2008, designar, bygger och stödjer digital handel över hela världen. Företaget ger högkvalitativ support för en mängd olika marknadskrav. Företagets konsulter och ingenjörer har handplockats från de branscher de stödjer, vilket ger djup förståelse och insikt i att lösa mycket specifika affärsbehov.