GLACIAL gör entré på The Lobby
Hem NYHETER GLACIAL gör entré på The Lobby

GLACIAL gör entré på The Lobby

Publicerat av: Redaktionen

GLACIAL och ett antal andra varumärken gör nu entré på The Lobby.

GLACIAL gör entré på The Lobby 2I augusti lanserar The Lobby sitt tredje innehållsskifte sedan öppningen i april. Ett av höstens stora teman är ”Wellness”. Hälsa och välmående är därmed den röda tråd som förenar många av de märken som finns till försäljning i The Lobby från mitten av augusti till slutet av oktober.

GLACIAL, som tillverkar en av de mest hållbara termo-flaskorna på marknaden, startade i Juni ett samarbete med WWF. Målet är att bidra till att minska överkonsumtionen av plast och samtidigt hjälpa till att rädda hav och sjöar genom att skänka en summa pengar för varje flaska såld till WWF.

Läs mer om GLACIAL på www.glacialbottle.com

The Lobby är AMF Fastigheters satsning för att testa och utveckla framtidens handel. Här rör sig kunder i gränslandet mellan köpupplevelsen i digitala kanaler och den fysiska handelsplatsen. Här får varumärken möjlighet att presentera sina produkter eller tjänster i en föränderlig butiksmiljö och kan inleda en dialog med sina kunder genom olika typer av aktiveringar och event. De varumärken eller produkter som finns till försäljning i The Lobby visas ofta i en fysisk butiksmiljö för första gången för den svenska marknaden.

Läs mer på www.thelobbystockholm.se.

Relaterade Artiklar