Comviq lanserar familjeabonnemang i ny kampanj
Hem NYHETER Comviq lanserar familjeabonnemang i ny kampanj

Comviq lanserar familjeabonnemang i ny kampanj

Publicerat av: Redaktionen

När Comviq lanserar nytt familjeabonnemang är det med billiga priser och egen surfpott. I kampanjen ser vi åter artisten Newkid som nu blir en del av Comviq-familjen tillsammans med den nygamla karaktären Nadja.

Comviq Familj är varumärkets svar på konsumenternas önskan att samla familjens abonnemang på ett och samma ställe, och till lägre priser än hos operatörer i premiumsegmentet. I Comviqs fall kan nya och befintliga kunder ha huvudabonnemanget Fastpris 30 GB och lägga till upp till 6 personer som får varsitt rabatterat familjeabonnemang. Det unika med Comviqs Familj är att samtliga personer med abonnemang varje månad får sin egen surf på 30 GB och behöver alltså inte dela på en gemensam pott som hos många andra operatörer.

– Vi är mycket stolta över vårt erbjudande för familjer, det blir ytterligare något som rimmar med vårt mantra, att vara schyssta. Alla är välkomna att ta del av familjeabonnemanget, oavsett om man är släkt, vänner eller bekanta, säger Gabrielle Lundgren, Brand Manager på Comviq.

I denna kampanj fortsätter man samarbetet med Alexander Ferrer, eller Newkid som han är mest känd som. Han spelar åter rollen som sig själv och i filmerna hörs hans låt Kanske var vi rätt bra ändå. Vi får även träffa Nadja, Karims släkting, som gör come back efter några års frånvaro. Hon har tidigare hjälpt Karim i kiosken och kommer enligt Comviq nu få en större roll som Karims yngre och energiinjicerande side kick. Märk även den äldre damen i filmen, Ahlam, som är skådespelaren Tariqs riktiga fru.

– Efter många års assisterande bakom kameran ville vi gärna bjuda in Ahlam i rampljuset, berättar Gabrielle.

Kampanjen är framtagen internt och i samarbete med Chimney group. Bakom filmproduktion och regi står Giants & Toys med Traktor-regissören Mats Lindberg i spetsen. Kampanjen går live nationellt den 19 maj.

Relaterade Artiklar